Välkommen att kontakta oss!
Vår reception är öppen dygnet runt och svarar på +46 322 670 100 samt info@grandhotel-alingsas.se
Önskar du kontakt med någon av våra medarbetare presenterar vi några här:
Front Office Manager
Helena Eriksson
T: +46 322 670106
manager@grandhotel-alingsas.se
Försäljning
Gro Hansen Johnsson
T: +46 322 670119
gro@grandhotel-alingsas.se
Konferenskoordinator/bokning
T: +46 322 670125
meeting@grandhotel-alingsas.se
Hotelldirektör/VD
Anna Hartman
anna@grandhotel-alingsas.se
Källarmästare
Peter Persson
peter@grandhotel-alingsas.se
Restaurangchef
Alexandra Fredman
alexandra@grandhotel-alingsas.se
Köksmästare
Tobias Binder
kok@grandhotel-alingsas.se
Husfru
Madeleine Nilsson
housekeeping@grandhotel-alingsas.se
Ekonomi/administration
Marcus Persson
marcus@grandhotel-alingsas.se
Svenska Möten är experter på möten och hjälper företag och organisationer att utvecklas genom att ta tillvara på kraften i det personliga mötet. Att Grand Hotel är utvald av Svenska Möten innebär en garanti för dig som kund att vi möter höga kvalitetskrav och är certifierade enligt Svenska Mötens klassificeringssystem.
Grand Hotel äger Svenska Möten tillsammans med ca 130 andra utvalda mötesanläggningar runt om i Sverige. Liksom alla övriga anläggningar är vi Svanenmärkta eller medlemmar i Svanens nätverk.
Läs mer på www.svenskamoten.se
Hos oss får du hjälp av diplomerade mötesrådgivare när du ska planera och boka din konferens. Att vara mötescertifierad av Svenska Möten innebär att medarbetare på vår anläggning har genomgått en omfattande utbildning med syfte att fungera som rådgivare genom hela boknings- och planeringsprocessen av möten och konferenser. Genom att certifiera våra medarbetare säkerställer vi att vi har den kunskap som krävs för att vi på bästa sätt ska guida dig som kund till bättre och mer effektfulla möten som uppfyller dina syften och mål.